BEAUTY: Mijn make-up favorieten voor de lente

HALLO!

Mijn eerste beauty-post *Whoop Whoop*! Ik ben een echte make-up fanaat en begin stilletjes aan een kleine verzameling make-up bij elkaar te krijgen. Geloof me, eens begonnen is het echt verslavend. Hier zijn enkele van mijn all time favorieten in een lente jasje!

img_1365_fotor

On the face

img_1369_fotor

Als foundation gebruik ik de Cushion Stick van Estée Lauder. Deze geeft me een goede dekking maar blijft toch heel natuurlijk. Die nieuwe cushion trend vind ik echt top! Hieronder gebruik ik vaak een primer omdat ik dan het gevoel heb dat mijn make-up beter blijft zitten. Deze van Benefit Cosmetics is toch wel één van de beste! Als ik last heb van een puistje gebruik ik de Boiing concealer (jup ook Benefit, beetje verslaafd). Wanneer ik eens zin heb in een make-up free dagje gebruik ik enkel de nude magique blur cream van L’Oreal. Deze geeft eigenlijk geen kleur maar zorgt er gewoon voor dat je teint egaler wordt!

On the cheeks

img_1373_fotor

Een roze blush is altijd een hit tijdens de lente, en al zeker bij mensen met een lichtere huidskleur. De Rosy Glow blush van Dior is mijn favoriet voor de lente. Deze reageert op de vochtigheid van de huid waardoor je dus een aangepast tintje op je wangen krijgt. Less is more want het duurt enkele ogenblikken voor de kleur echt verschijnt en je brengt al snel teveel aan. Goedkoper alternatief is de creme puff blush van Max Factor in lovely pink. Om te contouren en te highlighten gebruik ik het palet van Tanya Burr Cosmetics. De bronzer is een heel natuurlijke tint en de highlighter is niet te overdreven!

On the eyes

img_1378_fotor

Voor mijn ogen gebruik ik momenteel dagelijks het Sweet Peach palette van Too Faced. Ik heb het gekocht in Luxemburg en het is echt fantastisch! Ik gebruik voor een naturelle look de kleuren luscious en nectar. Nectar breng ik aan in mijn binnenste ooghoek en een beetje onder mijn ogen. Het zorgt meteen voor een open blik. Mijn wenkbrauwen zet ik aan met de gimme brow van Benefit Cosmetics. Dit vind ik echt een product dat iedereen in huis moet halen! Gewoon met het borsteltje eventjes door de wenkbrauwen gaan en je hebt volle, mooie wenkbrauwen.

img_1381_fotor

On the lips

img_1383_fotor

Lipproducten worden vaak overgeslagen, maar ik vind dat ze toch net dat ietsje meer geven aan een make-up look. Voor wie het snel en makkelijk wil is de glossy lip pen van Yves Rocher een aanrader. Ze komen voor in zachte tinten, zijn gemakkelijk aan te brengen en geven je een lichte gloss. Aangezien veel make-up merken terug met lip gloss op de markt komen kan dit wel een trend worden deze zomer. De Benetint van Benefit Cosmetics is ook zo een makkelijk product. het lijkt eigenlijk op een nagellakje, maar je kan het gebruiken als liptint of blush. ik gebruik het meestal op mijn lippen omdat het een heel zachte kleur geeft dat naturel overkomt. Wanneer het iets meer mag zijn gebruik ik de matte liquid lipstick van Tanya Burr cosmetics of mijn Chanel rouge coco shine lipstick in de kleur ‘secret‘. niet zo langblijvend, maar wel heel mooi (en luxueus, pluspunt!).

– Just Wing it.

Life,

Eyeliner,

Everything –

Lissa

Geef een reactie

