OUTFIT: Touch of pink

HALLO!

Ik ben echt volledig klaar met dat slechte weer en ik kijk vol verwachting uit naar de eerste zonnestralen! Daarom probeer ik al een klein beetje lente in mijn outfits te steken. Deze statement roze jas past perfect bij 1 van mijn favoriete items uit mijn kledingkast: een jumpsuit!  Simpel en perfect voor de lente.

(En comfy, YES)

img_1451_fotor

img_1445_fotor

img_1427_fotor

img_1463_fotor

Jas: Scapa sports (Gelijkaardig hier en hier)

Jumpsuit: Marc O’Polo (je kan hem hier vinden aan de helft van de prijs!)

Schoenen: Guess (gelijkaardig hier)

Handtas: Rebecca Minkoff (gelijkaardig hier en hier)

Lissa

Geef een reactie

