OUTFIT: Khaki for the win!

HALLO!

Weer een outfitpost vandaag! 2 trends in 1 outfit: khaki en creepers. Ik moest lange tijd echt niets weten van deze schoenen met hoge zolen, maar sinds ik dit khaki exemplaar heb zien staan ben ik toch een beetje verliefd. Deze keer ben ik voor een meer donkere look gegaan en heb de creepers gecombineerd met een sweater, zwarte jeans en een bomberjack. Ik vind het ook leuk om een beetje humor in mijn outfit te steken en daarvoor is deze grijze sweater van Even&Odd perfect! Dit merk is helemaal niet duur en ze hebben altijd leuke spulletjes met een gekke twist! Wie op zoek is naar een simpele sweater maar dan een klein beetje anders moet niet verder meer zoeken. Details over de volledige outfit staan onderaan.

img_1497_fotor

img_1503_fotor

img_1506_fotor

img_1493_fotor

Outfit details:

Bomberjack: Zara (Gelijkaardig te vinden hier)

Sweater: Even&Odd (Te vinden hier)

Jeans: Massimo Dutti (Te vinden hier)

Schoenen: Tango (Te vinden hier)

Zonnebril: Gepersonaliseerde Ray-Ban original Wayfarer (customize hier)

When life gives you avocado

Make guacamole!

Lissa

Geef een reactie

