OUTFIT: Put the colour in colourful!

HALLO!

Dit weekend maakte ik een uitstapje naar Durbuy, en dit is echt het perfecte stadje om een kleurrijke outfit in te shooten! door de vele grijze gebouwen valt een beetje kleur direct op in dit stadje! Mijn outfit is gebaseerd rond mijn nieuwe ‘happy birthday’-sweater van Tutu Chic. Dit is echt het geknipte merk voor mensen die graag kleurrijk door het leven gaan! Deze trui combineerde ik met nog een extra pop of colour, namelijk mijn gele boxy jas. Dit samen op een boyfriend jeans en sneakers en je hebt de perfecte outfit voor een dagje rondwandelen in dit pittoresk dorpje. Zoals altijd staan meer details over mijn outfit onderaan!

img_1540_fotor

img_1522_fotor

img_1533_fotor

img_1554_fotor

Details van deze outfit:

Jas: Ichi (Gelijkaardig hier)

Sweater: De ‘happy birthday’- sweater van Tutu Chic ( Te verkrijgen hier)

Jeans: Slim boyfriend jeans van Maison Scotch (Gelijkaardig hier)

Schoenen: Guess (Gelijkaardig  hier)

Handtas: Clio classic in Hazelnut van Clio Goldbrenner (Te verkrijgen hier)

Dare to be

A pop of colour

in a

black & white world

Lissa

Geef een reactie

