BEAUTY: gezichtsmaskers van Sephora

HALLO!

Enkele weken geleden maakte ik een citytrip naar Luxemburg. (Je kan er hier alles over lezen) Een groot voordeel aan deze stad is dat er een Sephora is! Voor wie dit niet kent, Sephora is een grote parfumerie die ook heel veel make-up merken aanbiedt. Veel van die make-up merken zijn hier in België nog niet verkrijgbaar en via de webshop betaal je altijd veel verzendkosten. Wanneer je dan eens de kans hebt om een Sephora te bezoek mag je dus best je verlanglijste bovenhalen en je uitleven! Op mijn verlanglijstje stond absoluut het sweet peach palet van Too Faced. Het is echt een fantastisch palet waar zeker nog een blogpost over volgt! Tijdens het rondkijken viel mijn oog ook op deze gezichtsmaskers van Sephora. Ze hebben echt heel veel verschillende variaties, telkens voor verschillende delen van het gezicht en elk met hun eigen effecten. Ik heb er dus enkele getest!

IMG_1288_Fotor

Green tea sleeping mask

Aangezien ik echt fan ben van alles wat met groene thee te maken heeft kon ik dit maskertje zeker niet laten liggen. In dit potje zit een gelachtige crème die, tot mijn teleurstelling, niet echt ruikt naar groene thee. Met dit potje kan je echt een royale laag aanbrengen op je gezicht en nek. Het is wel aangeraden om een handdoek op je kussen te leggen voor het slapengaan anders wordt het al snel een smosboel. Voor de droge huidjes onder ons is dit zeker een aanrader aangezien mijn gezicht echt heel gehydrateerd voelde de volgende ochtend.

Pearl face mask

Dit sheet mask gaf me echt het effect dat het beloofde. Mijn huid zag er heel goed uit de dag erna! Een echte aanrader.

Avocado face mask

Dit masker is ook een sheet mask en zou helpen bij het verzorgen en herstellen van de huid. De geur van dit masker viel me een beetje tegen en ik zag er ook geen duidelijk effect van. Ik heb van mezelf wel al een redelijk goede huid, dus misschien als je echt last hebt van een probleemhuid dat dit masker wel van dienst kan zijn.

IMG_1291_Fotor

Rose lip mask

Dit masker voor de lippen rook echt heerlijk naar roosjes! Het is het perfecte masker om te gebruiken na een lange winter waarbij je lippen een extra zetje nodig hebben om terug te herstellen van alle kou en het gure weer.

Green tea eye mask

Ook dit masker bevat groene thee-extract, maar ook hier merk je dit er niet echt aan. Het is een heel goed maskertje om na een stressvolle week aan te brengen en de walletjes weg te werken!

Charcoal nose strip

Deze verpakking kan je zien op de allereerste foto. Voor mij was dit eigenlijk een tegenvaller. Ik heb al verschillende strips voor zwarte puntjes geprobeerd en dit was veruit diegene die mij het minste resultaat gaf.

IMG_1292_Fotor

Je kan alle verschillende maskers hier bekijken! De prijzen variëren tussen de 2 en 4 euro.

Laat zeker weten of jullie deze maskertjes al geprobeerd hebben en wat jullie ervan vonden.

Lissa

 

 

Geef een reactie

