OUTFIT: Spring is in the air!

HALLO!

We hebben de laatste dagen van prachtig weer kunnen genieten hier in België, en dat vraagt toch wel voor een nieuwe outfitpost! Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen heb ik een lenteschoonmaak gehouden in mijn kleerkast en ik draag dus vanaf nu volop vrolijke kleuren! Deze middag maakte ik een tripje met de fiets samen met mijn ouders en daarvoor was deze outfit perfect. Pronkstuk van deze outfit is toch wel de schoenen! Deze Adidas Superstars zijn een beetje specialer en dat is juist waarom ik ze zo fantastisch vind. Deze schoenen kunnen een simpele outfit volledig maken! Details van alles wat je ziet op de foto’s vind je onderaan.

IMG_1673_Fotor

IMG_1681_Fotor

IMG_1691_Fotor

IMG_1685_Fotor

Details van deze outfit:

Top: YAYA (Te verkrijgen hier)

Cardigan: CKS (Gelijkaardig hier)

Jeans: Maison Scotch (Gelijkaardig hier)

Schoenen: Adidas Superstar (Te verkrijgen hier)

Handtas: Rebecca Minkoff (Vergelijkbaar hier)

Zonnebril: Ray-ban (Te verkrijgen hier)

If someone tells you that you have enough shoes,

stop talking to them.

You don’t need that kind of negativity in your life!

Lissa

 

 

Geef een reactie

