FASHION: Spice it up!

HALLO!

Vandaag gaan we het hebben over accessoires: de leukste manier om een simpele outfit op te fleuren! En nog meer, ik ga het hebben over accessoires die net da tikkeltje gekker zijn. Fashion moet niet altijd te serieus genomen worden, en regels zijn er natuurlijk om te overtreden. Voor mij mag een outfit best wat humor bevatten.  Hier zijn enkele van mijn laatste aankoopjes waar je spontaan een lach op je gezicht van krijgt.

IMG_1819_Fotor

Handtassen

IMG_1809_Fotor

Ik vind het geweldig als mensen zeggen: ‘omg Lissa, wat heb je nu weer bij?’, en dat is exact de reactie die ik kreeg toen ik met deze mermaid martini clutch op de proppen kwam! Het heeft de vorm van een drinkbeker, er staat mermaid op en het is roze: meer moet dat voor mij niet zijn. Deze handtas is van Skinnydip London, een ideaal merk voor mensen die graag een gekke twist geven aan hun outfits. Na deze eerste aankoop is mijn verlanglijstje al serieus gevuld! Ze hebben ook nog andere handtassen in bv. de vorm van een perzik en in de vorm van een blikje caviaar. ( ik.moet.dit.hebben!)

Ook de ‘cute as hell’ clutch van Essentiel sprong me direct in het oog, en al helemaal met de regenboogprint op de achterkant. Ze is redelijk groot, opvallend en ik ben er zeker van dat iedereen er wel eens naar zal kijken! Je hebt ook nog leuke andere varianten met quotes zoals ‘eat this’ en ‘good vibes’.

IMG_1813_Fotor

Schoenen

IMG_1817_Fotor

Deze 2 paar schoenen hebben jullie al eens zien verschijnen op mijn blog, maar ik wou ze toch nog eens extra in de verf zetten. Schoenen zijn ook een fantastische manier om een simpele outfit snel fashionable te maken. Draag een witte t-shirt met een lichte jeans en dan deze Ted Baker pumps en je outfit gaat van supersimpel naar héél classy.

Kraagjes

IMG_1827_Fotor

Ik vond het altijd geweldig om een kraagje van een hemd te zien uitsteken boven een leuke pull, maar ik haatte het om een hemd te dragen met daarover nog een trui. Zeker nu we in de lente zitten is het vaak te warm, en ik vind het gewoon ook echt niet aangenaam zitten. Deze kraagjes zijn daarvoor ideaal! Dit kraagje is van Pinned by K en het is eigenlijk niet veel groter dan hoe je het ziet op de foto. Ik heb gekozen voor een wit met enkele pareltjes, maar ik waarschuw jullie het is verslavend! Dit ene kraagje gaan er gauw twee worden, of drie, of vier…

Voor wie nog meer inspiratie zoekt: Idiot Du Village heeft nog héél veel mooie versies! Mijn favoriet is absoluut de Pussy Bow.

IMG_4284_Fotor

People will stare,

make it worth their while.

-Harry Winston

Lissa

 

5 thoughts on “FASHION: Spice it up!

Geef een reactie

