FASHION: Wishlist!

HALLO!

Wauw, de zomercollecties zijn echt volledig mijn ding dit jaar: veel kleur, leuke prints en vooral veel humor. Hierbij verschillende lijstjes met alles wat mijn hart momenteel sneller doet slaan!

‘Say it with a t-shirt’- List

Fashionweek samengevat in 2 woorden: slogans en statement pieces. Deze zomer hoef je niet persé te communiceren om iets te zeggen. Er zijn namelijk genoeg t-shirts om echt duidelijk te maken wat je denkt. De ‘bitch spray‘ and ‘lol ur not Leo‘ T-shirt zijn mijn favorieten, maar liefst zou ik ze allemaal in mijn kast willen hangen. Voordeel: de meeste van deze t-shirts zijn heel voordelig! Voor wie nog meer inspiratie zoekt zijn merken als black seven en addmyberry ideaal!

‘Not just an ordinary bag’- List

Ik schreef al een post over hoe accessoires je hele outfit kunnen pimpen (je leest er alles over hier), maar tegenwoordig is het niet moeilijk meer om een statement handtas te vinden.  Skinnydip London is al lang mijn favoriet als het komt op handtassen met net dat tikkeltje meer, maar ook Zara, Essentiel en Karl Lagerfeld hebben prachtexemplaren. Dat blikje sardientjes? BE MINE PLEASE!

‘Look at my shoes’- List

Bloemen, bloemen en nog eens bloemen. Je stapt winkels zoals Zara nog maar binnen en je begint te twijfelen of je nu net een bloemenwinkel of kledingwinkel bent binnengegaan. Zowel de killerheels van Asos, als dit zwarte exemplaar van Dorado zijn echte pareltjes (of bloempjes, haha!). De zwarte zijn een echt statement paar, en dus ook mijn favoriet. Spijtig genoeg hebben ze een stevig prijskaartje en horen ze al meer bij de volgende lijst!

‘My wallet is almost empty’- List

Wanneer je houdt van de slogan ‘Geld moet rollen’, dan zijn bovenstaande aankopen right up your street! De ene al iets prijziger dan de andere, maar je moet voor deze stukken toch al een beetje in de buidel tasten. De handtassen van Furla staan al een tijd op mijn verlanglijst, en al zeker in deze mooie roze kleur. Ze zijn elegant en stralen gewoon luxe uit. De bomberjacket van Needle & Thread is ook zo eentje waar ik al een dikke 2 jaar over droom, maar nooit de balls heb om het te kopen. Het is een basic in de collectie van Needle & Thread, maar variert elk seizoen een beetje qua kleur. Dit seizoen is het een jeans bomber, maar dit zwarte vestje met witte en lichroze bloemen is hetgene dat mijn hart steelt. Ook Essentiel mogen we niet vergeten. Zij kwamen al weer op de proppen met hun Fall 2017 collectie (vroege vogels) en deze is weer buitengewoon! Het handtasje met sardientjes kon je hierboven al bewonderen, maar ook de trui is zo mooi en uniek! Ik draag amper sjaals, maar voor dit exemplaar van zijde met blauw, zwart en octopussen maak ik graag een uitzondering.

‘Keep on dreaming’- List

De lijst waar ik ECHT effectief van droom! Momenteel zijn het Dolce & Gabbana, Gucci en Dior die voor mij het toppunt van de designermerken zijn. De collecties van D&G bevatten altijd zoveel kleur, prints, humor en vooral ook kitsch (Zoals mijn papa hiernaar verwijst) dat je sowieso wordt nagekeken als je dit draagt ( euh, duh, het is dolce and gabbana). Ga zeker een kijkje nemen naar hun volledige collectie en geef je ogen de kost. Gucci is nog zo eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt. Haast iedereen heeft tegenwoordig een Gucci handtas, riem, sneakers,… ( ik niet, grom). Naast de standaard rood en groene streep aan de zijkant vind ik deze sneakers ook fantastisch door dit rood en groen door te trekken naar de achterkant. Ook Dior is een hartenbreker (Namelijk fantastische collectie, maar hartbrekend prijskaartje). Hun t-shirt met slogan  ‘we should all be feminists‘ wordt door vele sterren gedragen, en ook Jennifer Lawrence staat er op de campagnefoto’s prachtig mee. Ik ga zwijgen over de J’adior heels want ik kan namelijk uren blijven doorgaan.

IMG_1987_Fotor

Me: Should i buy it?

Brain: NO

Wallet: NO

Parents: NO

Universe: NO

Me: SOLD

Lissa

Geef een reactie

