OUTFIT: Pastel all the way

HALLO!

We mogen absoluut niet klagen met het weer dat we nu in BelgiΓ« hebben aangezien we al heel veel zonnige dagen hebben gehad, maar soms zit er toch nog een dagje tussen met ‘typisch belgisch weer’. Voor zo een dag is deze outfit perfect! Ik heb een paar pasteltinten met elkaar gemixt om de perfecte zomerse outfit te krijgen voor op een bewolkte dag! De broek met verticale strepen geeft een verlengend effect wat met mijn 158 cm toch een voordeel is hihi! Dit chino-model zit zo gemakkelijk dat het nog altijd voelt alsof ik mijn pyjamabroek aanheb! Ik combineerde het geheel met deze bunny sneakers, ook weer in een pastelroze tint. Zoals altijd wil ik een beetje humor in mijn outfit steken en dat is met deze sneakers zeker gelukt! Je krijgt gegarandeerd reactie als je met deze over straat loopt want ze zijn zooooooo schattig! Alle details van deze outfit vind je onderaan!

IMG_2351_Fotor

IMG_2342_Fotor

IMG_2328_Fotor

IMG_2334_Fotor

IMG_2329_Fotor

IMG_2337_Fotor

Details van deze outfit:

– Top: Zara (vergelijkbaar hier)

-Cardigan: CKS (vergelijkbaar hier)

-Broek: Scotch & Soda (Hier te verkrijgen met korting!)

-Schoenen: Piu Piu Hasselt (Vergelijkbaar hier)

-Handtas: Rebecca Minkoff (Vergelijkbaar hier)

– I’m so much nicer

when i like my outfit!

Lissa

Geef een reactie

