FASHION: De laatste soldenkoopjes die je moet hebben!

HALLO!

De solden lopen op zijn einde, en dat is het moment om je favoriete stuks te bemachtigen aan minder dan de helft van de prijs! Al zeg ik het zelf, ik ben redelijk goed in het zoeken van soldenkoopjes en ik hou mijn favoriete stuks goed in het oog op online webshops zodat ik kan toeslaan op het juiste moment! Mijn voornaamste tip is om tijdens de solden op zoek te gaan naar stuks die buiten je budget vallen als je ze aan de normale prijs zou moeten betalen. Aan 50 of zelfs 70% korting zijn die dure stuks opeens niet meer zo duur, en als je dan nog eens kiest voor iets vrij basic dan heb je een heel goede soldenkoop te pakken. Hou er ook rekening mee dat je iets koopt waar je deze winter ook gebruik van kan maken zoals een handtas of een jas. Hieronder vinden jullie mijn favoriete stuks die allemaal sterk afgeprijsd zijn. Wees er snel bij, want anders ga ik er mee lopen hihi!

Handtassen

 

Loeffler Randall handtas: €279 -> €112 / Furla Handtas: €349,95 -> €209,95 / Michael Kors Handtas: €349,95 -> €209,95

Tip: Met een zwarte handtas kan je nooit iets verkeerd doen, en ook deze winter staat zwart weer bovenaan in het kleurenpalet aangezien we een wintercollectie met een serieuze rock & roll vibe gaan krijgen!

Schoenen

Sneakers Master of Arts: €184,95 -> €92,95 / Sneakers Adidas: €119,95 -> €53,95 / Sneakers Markus Lupfer: €284,95 -> €84,95 / Enkellaarsjes Michael Kors: €250 -> €100 / Elisabetta Franchi pumps: €419,95 -> €169,95 / L.K. Bennett Enkellaarsjes: €449,95 -> €134,95 / Katy Perry Sneakers: €119,95 -> €77,95 / Sneakers Karl Lagerfeld: €294,95 -> €147,95

Kleding

Kostuumbroek Polo Ralph Lauren: €199,95 -> €59,95 / T-shirt Karl Lagerfeld: €79,95 -> €51,95 / Bomberjack Needle & Thread: €314,95 -> €189,95 / Jas Scotch & Soda: €199,95 -> €99

Things girls love to hear:

  1. I LOVE YOU
  2. THAT’S ON SALE

Lissa

Geef een reactie

