BEAUTY: One brand review- Benefit Cosmetics

HALLO!

Ik ben een echte make-up junkie, en met de make-up die ik nu al heb verzameld kan ik waarschijnlijk mijn hele leven mee verder. Maar het is toch zooooo leuk om nieuwe dingen uit te testen. Er is 1 beautymerk waar ik al jaren fan van ben en echt elk product zou willen hebben en dat is Benefit Cosmetics. De lay-out van de producten zijn altijd  een 11/10, maar ook de kwaliteit is echt fantastisch! Ik heb over de tijd een paar producten in mijn collectie gekregen en ik wil jullie graag mijn mening en tips geven!

IMG_2379_Fotor

FACE

Eén van de bekendste benefit producten zijn absoluut hun ‘boxed powders’. Zelf heb ik de Rockateur blush, dit is een heel natuurlijke nude blush met een beetje glans in. Dit is de perfecte blush voor mensen die houden van naturelle make-up, en deze kan zowel in de winter als in de zomer gebruikt worden. Ik heb ook de mini versie van de GALifornia blush. Dit is een koraalkleurige blush met ook een beetje goude shimmer in. Dit is een perfect zomerkleurtje, en omdat Benefit van hun bestsellers ook vaak een mini versie verkopen is dit de perfecte manier om een product uit te testen. Verder zijn is de Benetint ook een bekend product van Benefit. ik heb hier de mini versie van en dit is een perfect product om mee te nemen op reis omdat dit zowel een heel mooie blush geeft als een tint op de lippen. De Watt’s up highlighter is ook weer zo een product dat je heel natuurlijk kan aanbrengen. ik gebruik deze ook vaak als een highlight voor de binnenste ooghoek. De Boi-ing concealer is –weer– een product voor een naturelle make-up look. Deze is perfect om donkere kringen onder de ogen weg te werken aangezien deze een lichte dekking geeft. Ben je meer voor een volledige dekking dan is dit niet het product dat je zoekt! Ondertussen is mijn Boi-ing concealer weer bijna op aangezien ik dit echt een fantastisch product vind.

IMG_2388_Fotor

EYES

Benefit Cosmetics is hét merk voor wenkbrauwproducten. Ik kocht deze ‘soft & natural brows’- kit waarin een High Brow potlood, een Goof Proof Brow Pencil en een ready!Set!Brow gel zaten. Dit is voor mij echt de perfecte combo. Ik begin met mijn wenbrauwen een heel klein beetje bij te vullen met het pencil, daarna borstel ik er eens door met het kammetje en met de gel breng ik mijn wenkbrauwen dan in model. Deze gel blijft echt héél goed zitten. Om af te werken breng ik wat van het High brow potlood aan onder mijn wenkbrauw en dit geeft je echt instant een wakkere look! Indien ik hier allemaal geen tijd voor heb gebruik ik de Gimme Brow. Dit is een gekleurde gel die je wenkbrauwen opvullen en in model brengen. Dit is echt zo een product dat je gebruikt als je in 5 minuten klaar moet zijn, wat bij mij meestal het geval is hihi!

IMG_2391_Fotor

De ‘They’re real’ mascara en Tinted Primer zijn een goede combo als je gaat voor opvallende wimpers. Wanneer je snel een beetje kleur op je wimpers wil is de Tinted Primer enkel voldoende, deze heeft een zachte, bruine kleur.

Mijn combo voor een naturelle look die op 2 minuten klaar is: De Boi-ing concealer, de rockateur blush, de Watt’s up highlighter, de Gimme Brow, De Tinted primer en een beetje benetint op de lippen! Indien je nog tijd over hebt kan je nog een beetje highlighter aanbrengen in de binnenste ooghoek want dit maakt echt wel het verschil.

IMG_2394_Fotor

IMG_2393_Fotor

-May your day be as flawless

as your make-up

Lissa

 

 

 

Geef een reactie

